in

Как да отслабнем, като изключим само 5 продукта от храната си?

Каквато и диета да спазваме, важното е да се спазва режим и някаква мярка в храненето. Ако изключим само 5 продукта от обичайната си храна, можем да загубим цели 10 кг, в продължения на 30 дни. Ако настроим времето за хранене еднакво за всеки ден, ще приучим организма си да работи като часовник. Желанието да опитаме нещо, извън режима, често е по-силно от нас. Затова призивът е да не се борим с хранителната съблазън, а да приемем правилото, че тези храни не се консумират вечер. Ако се откажем от тях след 6 часа вечерта, ще започнем бързо да губим тегло.

Козе сирене

Почитателите на сиренето трябва да изчакат до сутринта. Особено тези, които предпочитат сиренето с червено вино. Научно доказано е, че точно в козето сирене се съдържат особени мазнини, които предизвикват лъжливо чувство за глад. Така не можем да минем само с парченце козе сирене, а се наяждаме сериозно. Освен това, сиренето предизвиква чувство на тежест и подуване на корема, тъй като забавя храносмилателния процес.

Тъмен шоколад

Докато диетолози от цял свят ни уверяват, че тъмният шоколад е по-добър от млечния, науката вече доказва обратното. В тъмния шоколад има много кофеин и теобромин, които се свързват пряко с кортизола и възбуждат апетита. И с тъмния шоколад, както и със сиренето, не можем да минем с едно парченце и „безобидното“ сладко се трупа на талията.

Люти сосове

През нощта стомахът трябва да почива, а пикантната храна, обратно, го държи в тонус и го кара да работи с пълна сила. Раздразнената слизеста обвивка на стомаха изисква възстановяване, следователно, за да се възстанови, трябва да се хапне нещо мазно или сладко. Лютото винаги води до повишаване на апетита, а това не е добре да се случва вечер.

Вино

Ако изпиете виното си по-малко от 2 часа преди сън, организмът ще получи заряд от антиоксиданти и ще му бъде невъзможно да изпадне в дълбок сън, като мозъкът ще запази активността си. Това води до недоспиване, дори и в началото да ни се струва, че сме се наспали, очаква ни изработка на кортизол и преяждане на следващия ден.

Печива

Много е трудно да не пробваме току що извадени от фурната кифлички или друг печен сладкиш. Не трябва да правим това вечер. Оставете удоволствието за закуска. Простите въглехидрати, особено получените на вечеря, организмът задължително ще преработи в мазнини, защото през нощта енергия не му е нужна.

Какво мислите?

-1 points
Upvote Downvote

Total votes: 1

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 1

Downvotes percentage: 100.000000%

Вече не е в тайна връзката на Слави Трифонов и Нора Недкова.

10 признака, че стресът ти идва в повече