in

Диета с риба? Да! И то лесна за спазване

Рибата е една от най-леките и вкусни храни. Здравословна и засищаща, тя е предпочитана храна за всеки здравословен режим. Рибната диета обещава да се сбогувате с до 5 килограма за по-малко от две седмици.

 

Името на диетата подсказва, че основна храна в нея е рибата. Намирането ѝ в този период на годината е особено лесно, а изборът е голям.

Диетата с риба сваля до няколко килограма за около две седмици. Хубавото е, че тя по никакъв начин не води до глад и лишения, дори напротив – храните са повече от достатъчни за тялото и организма. Ударно сваляне в комбинация с много храна – надали някога сте мечтали за нещо по-приятно.

За някои 5 килограма може и да изглеждат малко, но пък сбогуването с тях е завинаги. Повечето диети, обещаващи скоростно отслабване с много килограми, водят до йо-йо ефект. При рибната диета подобна опасност няма.

Рибата, която се консумира в диетата, доставя на организма нужните му протеини, без от това да се натрупват мазнини. В това е и ключът на добрите резултати. Единственото условие е всеки ден да се стремите да ядете различни видове риба.

Изготвеният режим е за 4 дни. Той може да се повтори или да се изготви нов, по негов пример. Планът ще ви подскаже как…

Първи ден –> Закуска:1 чаша черен чай без захар, препечена филийка пълнозърнест хляб, парче сирене; 10 ч.: 1 портокал; Обяд: филе от риба тон със задушени зеленчуци, пълнозърнеста филийка, плод; 16 ч.: Чаша билков чай, ябълка; Вечеря: риба тон със салата по избор;

Втори ден –> Закуска: омлет; 10 ч.: ябълка; Обяд: риба на скара, картофена салата със зехтин; 16 ч.: 1 портокал; Вечеря: пилешко филе, салата от пресни зеленчуци;

Трети ден –> Закуска: пълнозърнест хляб, домат и сирене; 10 ч.: зелен чай/ бадеми; Обяд: рибно филе на скара, зеленчукова залата; 16 ч.: 1 портокал; Вечеря: риба на фурна с ориз на пара;

Четвърти ден –> Закуска: купичка овесени ядки; 10 ч.: грейпфрут; Обяд: зеленчукова салата; 16 ч.: банан; Вечеря: филе от риба, пресни зеленчуци;

По време на диетата трябва да се пие много вода! Изпитате ли глад, в междинните закуски са позволени неограничени количества цитрусови плодове и ябълки. Диетата позволява съчетаване с всякакъв вид физическа активност, тъй като не води до изтощение и глад. Режимът не е претенциозен и може да се повтаря всеки път, когато искате да прочистите организма си.

И все пак преди да предприемете хранителния режим, консултирайте се с диетолог или медицинско лице, което познава добре вашето здравословно състояние!

Какво мислите?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Джани Родари: „Ако трябва да научим децата да мислят, трябва първо да ги научим да измислят“

Меган Маркъл избра дизайнера на Лейди Гага